Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over het huren van de zaal.

Aanvragen kan je indienen vanaf dinsdag 11 juni 2019 om 10:00, via www.duffel.be/webshop

Aanvragen voor het seizoen 2020-2021 kunnen vanaf 1 april om 12:00 's middags

Let op: beschikbaarheden van de zaal kan je raadplegen onder het kopje 'locaties reserveren'. Daar krijg je momenteel de boodschap dat reserveren nog niet mogelijk omdat reservaties gebeuren via het kopje e-loket.

Wij werken aan de programmatie voor het theaterseizoen 2020-2021. Vanaf 1 april 12 uur 's middags kan je de zaal huren in deze periode. Ben je van plan de zaal te huren vanaf september 2020? Laat dan hier je gegevens achter.

Hier vind je het gebruikersreglement.

Hier vind je belangrijke informatie over:

  • de gebruikstypes en de bijhorende prijzen 
  • infrastructuur en de indeling
  • openingsuren
  • verantwoordelijkheden
  • opruim en poets
  • technische ondersteuning en apparatuur
  • ...

Wij verwachten dat je dit volledig doorneemt. Tijdens je aanvraag keur je dit namelijk goed.

Hier vind je de grondplannen van Cinema Plaza.

De kleurencode verbeeldt de verschillende delen die gehuurd kunnen worden.

Hier vind je de drankenlijst van Cinema Plaza.

10 dagen voor je evenement geef je ons je bestelling door. Wij zorgen ervoor dat alles klaarstaat. Krijg je je bestelling niet op? Geen probleem. We rekenen enkel het verbruik en tellen in flesjes.

Enkele uitzonderingen: 

  • Voor ontbrekend leeggoed rekenen wij het statiegeld aan: flesjes, bakken, vaten
  • Snoep kan enkel per kg afgenomen worden. We zorgen voor een mix van snoepjes, een weegschaal en puntzakjes. Zo kan je zelf je snoepzakjes maken. Een geopende snoepdoos, betaal je volledig. 
  • Ons thee-aanbod is een mix van rioba fairtrade en enkele lipton thee's.
  • Koffie wordt per tas aangerekend. Melk, suiker en een koekje horen daarbij. (Let op: om thermossen te vullen, gebruik je het grote koffiezetapparaat in de keuken. In dat geval breng je zelf de nodige  gemalen koffie, melk en suiker mee en huur je de keuken.)
  • Wil je andere dranken dan deze op onze lijst aanbieden? Dat kan eventueel in overleg. Neem contact op via plazaverhuur@duffel.be.

Onderhoud van de langste toog:

  • Informatie over de koffiemachine vind je in onze gebruikershandleiding. Bekijk hier het filmpje over het gebruik van de koffiemachine.
  • Informatie over de tapinstallatie vind je in onze gebruikershandleiding. bekijk hier het filmpje over het gebruik van onze tapinstallatie. We werken met een 'tapkast', niet met een klassieke tapinstallatie.
  • Wij verwachten een schone toog: kijk ook onder de grids aan de afwasbak en tap.
  • Glazen worden afgewassen met het afwasmiddel dat klaarstaat onder de toog. Tassen was je apart af in de keuken of aan de andere afwasbak met klassiek afwasmiddel.

Bekijk de volledige handleiding in onze Gebruikersgids

In het gebruikersreglement staat meer informatie over de technische ondersteuning en gebruik van apparatuur.

Hier vind je onze technische fiche met het aanwezige theatertechnische materiaal.

Eind augustus volgt een gedetailleerde lijst van beschikbaar (niet-theatertechisch) materiaal. We kunnen alvast meegeven dat we volgend materiaal voorzien:

  • stoelen
  • ronder tafeltjes
  • receptietafels
  • scoutstafels
  • podiumelementen

Het is niet de bedoeling dat de uitleendienst materiaal aanlevert in Cinema Plaza.

 

Eind augustus vind je hier meer informatie over de keuken: inhoud, goede gewoontes en afspraken.

Het lokaal bestuur wil het gebruik van Cinema Plaza stimuleren door middel van een plazakorting en een hoeveelheiskorting. Wil je weten of jouw activiteit hier kans op maakt? Lees de werkwijze hier na. 

Surf naar www.duffel.be/webshop, log in, selecteer de knop e-loket en volg de verschillende stappen. 

De website gaat online vanaf dinsdag 11 juni om 10:00

 

plazaverhuur@duffel.be

015 30 72 50